Ahhoz, hogy a pénztári szolgáltatásokat igénybe vehesse – a jogszabályi előírások (Pmt.) szerint – azonosításon kell részt vennie. Kérjük, adja meg személyes adatait (vagy erősítse meg, hogy azokban nem történt változás). Az adatközlést követően az Ügyfélportált a korábbiakban megszokott módon tudja majd használni. Együttműködését köszönjük.
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy hálózati karbantartási munkák miatt a Prémium Pénztárak honlapjai, ügyfélportál oldalai, a kártyás vásárlás, illetve a kártyás befizetés szolgáltatások nem lesznek elérhetőek.
2020 szeptember 9. 21.30 – 23.00 óra között valamint 2020. szeptember 11. 20.30- 21.00 óra közötti időpontokban.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézésüket kérjük és megértésüket előre is köszönjük!
2020. július 1-jével a Danubius Nyugdíjpénztár beolvadt a PRÉMIUM Önkéntes Nyugdíjpénztárba.
Amennyiben a PRÉMIUM oldalára még nem regisztrált korábban, a felület használatához kattintson a „Regisztráció” gombra!
A Danubius pénztártagok tagi azonosítója megváltozott! Az új PRÉMIUM tagi azonosítót postai levélben megküldtük a pénztártagok részére. Amennyiben levelünket július 20-áig nem kapja meg, kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat.
Azoknál a tagoknál, akik mindkét pénztárban tagok voltak, a PRÉMIUM tagi azonosító lesz érvényes a továbbiakban.
Ha PRÉMIUM tagként már regisztrált, felhasználói fiókját változatlanul használhatja.
Segítségre van szüksége?
Kérjük, adja meg adatait, hogy visszahívhassuk!
Milyen ügyben segíthetünk?
A gyorsabb ügymenet érdekében kérjük, írja le!
Még 500 karaktert írhat
*
Elérhetőségeim megadásával hozzájárulok ahhoz, hogy a
PRÉMIUM Önkéntes Nyugdíjpénztár
(’Pénztár’) nevem, elektronikus levelezési címem
és/vagy telefonszámom a hozzájárulás visszavonásáig nyilvántartásában
rögzítse, a Pénztárral összefüggő ügyekben történő tájékoztatás
céljából kezelje. Kijelentem, hogy jelen nyilatkozatom önkéntesen és
megfelelő tájékoztatás birtokában tettem.
Jelen hozzájáruló nyilatkozat bármikor visszavonható a pénztárhoz postai úton
(1399 Budapest, Pf. 659) vagy a kapcsolat@premiumpenztarak.hu
e-mail címre küldött levél útján.
Üzenetét továbbítottuk az ügyfélszolgálat felé, az üzenetről szóló visszaigazolást elküldtük az Ön által megadott emailcímre.
A rendszeres bankkártyás befizetés beállítása bankkártyája regisztrációjával
történik. A kártyát a beállítás pillanatában 5 Ft-tal megterheljük, majd ezt
az összeget azonnal vissza is írjuk. Amennyiben ez a tranzakció sikeres, a
szolgáltatás automatikusan, a beállítást követő nappal aktiválódik.
Az első bankkártyás befizetés aktiválást követően, a regisztrációkor Ön által
meghatározott napon (az esedékesség napján) történik.
Amennyiben az adott havi esedékesség napja a szolgáltatás beállításának
dátumánál korábbi lenne, akkor az első terhelésre csak a regisztrációt
követő hónapban kerül sor (pl.: február 10-ei regisztráció esetén, ha a
befizetés esedékessége minden hónap 9. napja, akkor az első terhelés
március 9-én történik).
Amennyiben az esedékesség napja a szolgáltatás beállításának dátumánál
későbbi, akkor az első terhelés már a beállítás hónapjában megtörténik.
Ezt követően minden hónapban azon a napon terheljük meg bankkártyáját, melyet
Ön a szolgáltatás beállításakor megadott, mindaddig, míg regisztrációját meg
nem szünteti.
Amennyiben az Ön által választott napon (pl.: fedezethiány miatt) nem tudjuk
megterhelni kártyáját, akkor az első sikertelen tranzakciót követő 4 napban
ismét megkíséreljük a beszedést. Ha a terhelés továbbra sem sikerül, akkor
az adott hónapban több beszedési kísérlet már nem történik. Terhelésre
legközelebb már csak a következő hónapban kerül sor (az esedékesség napján).
Pénztártagjainknak egyszerre csak egy aktív rendszeres bankkártyás befizetési
megbízása lehet. Ezért amennyiben új bankkártyás befizetési megbízást ad meg
(de a régit még nem törölte), úgy a korábban adott megbízást automatikusan lezárjuk.
Rendszeres bankkártyás befizetéseit az Ügyfélportál menüpontja
alatt tudja ellenőrizni, illetve módosítani. A megbízást megszüntetni szintén
ugyanitt, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon a +36 1 999 9696-os telefonszámon
tudja, ügyintézőink segítségével. A regisztráció megszűnése a tárgynapon
(megszüntetés napján) 24.00 órakor történik.
Elfogadom, hogy a PRÉMIUM Önkéntes Nyugdíjpénztár (1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6.) által a Nyugdíj-Portál
felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim
átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint
adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, ország,
telefonszám, e-mail cím.
Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati
segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében
végzett fraud-monitoring.
Kezdőrúgás elnevezéssel megtakarítási programot indítottunk, melynek során tagjaink vállalják, hogy a választott megtakarítási összeget rendszeresen befizetik, és azt évenként emelik. A sikeres program befejezésével a pénztár háromhavi befizetésnek megfelelő bónuszt ír jóvá a pénztártag nyugdíjpénztári számláján. Ha a rendszeres befizetést adott hónap(ok)ban nem tudja a pénztártag teljesíteni, úgy lehetősége van a hiányzó összeget adott év végéig pótolnia. Csatlakozás a programhoz: 2019. augusztus 31. és 2019. december 31. között. A tájékoztatás nem teljes körű, részletekért látogasson el honlapunkra vagy kérjen visszahívást ITT>>
Kezdőrúgás elnevezéssel megtakarítási programot indítottunk, melynek során tagjaink vállalják, hogy a választott megtakarítási összeget rendszeresen befizetik, és azt évenként emelik. A sikeres program befejezésével a pénztár háromhavi befizetésnek megfelelő bónuszt ír jóvá a pénztártag nyugdíjpénztári számláján. Ha a rendszeres befizetést adott hónap(ok)ban nem tudja a pénztártag teljesíteni, úgy lehetősége van a hiányzó összeget adott év végéig pótolnia. Csatlakozás a programhoz: 2019. augusztus 31. és 2019. december 31. között. A tájékoztatás nem teljes körű, részletekért látogasson el honlapunkra vagy kérjen visszahívást ITT>>
Kezdőrúgás elnevezéssel megtakarítási programot indítottunk, melynek során tagjaink vállalják, hogy a választott megtakarítási összeget rendszeresen befizetik, és azt évenként emelik. A sikeres program befejezésével a pénztár háromhavi befizetésnek megfelelő bónuszt ír jóvá a pénztártag nyugdíjpénztári számláján. Ha a rendszeres befizetést adott hónap(ok)ban nem tudja a pénztártag teljesíteni, úgy lehetősége van a hiányzó összeget adott év végéig pótolnia. Csatlakozás a programhoz: 2019. augusztus 31. és 2019. december 31. között. A tájékoztatás nem teljes körű, részletekért látogasson el honlapunkra vagy kérjen visszahívást ITT>>
A Tagdíjként befizetett összegek az Ön egyéni számlájára kerülnek jóváírásra, ez képzi az Ön nyugdíj megtakarításának alapját. A tagdíj megfizetésének elmulasztása esetén tartozás nem halmozható fel, de Pénztárunknak kötelessége Ön felé jelezni, amennyiben ebben elmaradás jelentkezik. Ennek pótlásáról vagy egyéni ütemezéséről a honlapon további részletes információkat talál.
Cookie beállítások
A PRÉMIUM Pénztárcsoport a honlapon cookie-kat használ.
Amennyiben hozzájárul használatukhoz, ezek segítségével mérjük és elemezzük a honlap használatát.
További információ a cookie-kal kapcsolatos nyilatkozatban.
Harmadik fél cookie-k
Weboldalunkon harmadik fél által elhelyezett cookie-k, melyek lehetővé teszik számunkra a látogatások és a forgalom mérését.
Segítségükkel meg tudjuk állapítani, melyek a legnépszerűbb oldalaink és elemezni a látogatóink viselkedését weboldalainkon.
Amennyiben nem engedélyezi a cookie-kat nem tudjuk megállapítani,
hogy meglátogatta oldalunkat és nem tudjuk ellenőrizni az oldal teljesítményét.
Google Analytics
Feltétlenül szükséges cookie-k
Ezen cookie-k szükségesek ahhoz, hogy működő weboldalt nyújthassunk Önnek.
Ezek a cookie-k nem tárolnak személyes adatokat és nem kikapcsolhatók.
Nélkülük a weboldal nem használható.